ICT Helpdesk

ICT Helpdesk

Zorgt een constant overbelaste server voor problemen? Valt de wifi steeds weg of heeft u net uw bedrijf geïntegreerd in de cloud en ondervindt u steeds problemen? Voor dit soort problemen kunt u natuurlijk een ICT medewerker aannemen, maar die zal niet altijd werk hebben en eigenlijk alleen nodig zijn wanneer zich problemen voordoen. En dan doen dit soort problemen zich natuurlijk zelden voor tijdens kantoortijden… Dan hebt u een ICT helpdesk nodig! DvD-ICT staat voor u klaar als ICT helpdesk en biedt 24/7 support, zodat uw bedrijf altijd door kan blijven draaien.

DvD-ICT als externe ICT helpdesk uit Breda

Bespaar tijd, frustratie en kosten door te kiezen voor DvD-ICT als uw externe ICT helpdesk. Wanneer u voor ons kiest, heeft u geen omkijken meer naar ICT werkzaamheden en de problemen die zich voordoen. Met onze proactieve houding zorgen we ervoor dat alles systemen up-to-date zijn en blijven draaien, zodat het werk gewoon door kan gaan. Wij zijn er als helpdesk voor allerlei facetten op het gebied van ICT:

  • U kunt bij ons terecht voor netwerkbeheer zoals het installeren en updaten van soft- en hardware en randapparatuur, het maken van back-ups van bestanden, het verhelpen van eventuele crashes en wifi problemen.
  • Op het gebied van systeembeheer zorgen we ervoor dat al uw systemen geüpdatet, onderhouden of zelfs in samenwerking opgezet worden. Wanneer er problemen zijn, zijn we snel ter plaatsen om u te helpen.
  • En wanneer er langere ICT projecten lopen, kunt u ook bij ons terecht voor een ICT professional middels ICT detachering.
  • Werkt u steeds meer in de cloud? Voor hulp op het gebied van beveiliging, implementatie en optimalisatie van de cloud kunt u ook bij ons terecht.
  • Wij zorgen dus voor een optimale werkplek en verzorgen ook Exchange OnlineOffice 365 en hosted telefonie. We zorgen ervoor dat grote problemen voorkomen worden en wanneer deze zich onverhoopt toch voordoen, zorgen we voor een snelle oplossing, ook buiten kantoortijden.

IT support Breda

Voor al het IT support dat uw bedrijf nodig hebt, kunt u bij ons terecht. Een van de belangrijkste onderdelen van IT support is werkplekbeheer. Wanneer uw bedrijf groeit, komen er steeds meer werkplekken die voorzien moeten worden van de juiste hard- en software. Dit moet ook onderhouden worden zodat u zo min mogelijk te maken heeft met storingen en de apparatuur betrouwbaar is. DvD-ICT is er voor uw werkplekbeheer; wij zorgen er graag voor dat al uw werkplekken goed blijven draaien zodat iedereen zich op zijn of haar werk kan blijven focussen.

Neem contact met ons op voor proactief ICT support

Zou u ook wel een bedrijf willen waar alles op het gebied van ICT gewoon goed geregeld is en één aanspreekpunt wanneer zich wel problemen voordoen? ICT support waar u op kan rekenen, ook buiten kantoortijden? DvD-ICT staat voor u klaar als ICT helpdesk. Neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken!

De ICT helpdesk van DvD-ICT biedt u flexibele 24-uurssupport voor ICT-vraagstukken. Het grote voordeel hiervan is dat u hier geen medewerkers voor aan hoeft te nemen. U maakt dus alleen gebruik van de service wanneer u daar behoefte aan heeft. Wij kunnen makkelijk op- en afschalen qua service en zijn ook bereikbaar in geval van calamiteiten. Bovendien zijn we ook buiten kantoortijden goed bereikbaar. Handig wanneer uw server bijvoorbeeld eruit ligt, of wanneer u cloudproblemen ervaart. Hierdoor kan uw bedrijf altijd door blijven draaien en bent u verzekerd van een goede ICT-ondersteuning. U kunt bij ons onder meer terecht voor: Installatie en/of updaten van soft- en hardware Installatie en/of updaten randapparatuur Het verhelpen van systeemcrashes Het installeren en onderhouden van een stabiele wifi Het maken van backups Continue onderhoud systemen en netwerken ICT-beveiliging en cloudoptimalisatie Werkplekbeheer (Installatie en onderhoud Office 365, Exchange Online etc.) ICT-calamiteiten (ook buiten kantooruren)

Neem contact op

Klantverhalen

“Wij zijn zelf echt geen IT-helden”
We hadden iemand nodig die makkelijk benaderbaar is, goed bereikbaar én zijn vak verstaat. Dennis bleek precies die persoon te zijn.
ELBAzorg
Elba zorg
Elke IJpelaar
CORO koos er bewust voor om geen interne IT’er aan te nemen.
We willen juist ontzorgd worden. Dan is het fijn om een specialist als DvD-ICT aan boord te hebben.
Patrick - coro zonnepanelen (2)
CORO
Patrick de Kort
Het bereikbaar zijn via WhatsApp wordt als zeer prettig ervaren.
Het contact met DvD-ICT is erg prettig. Er wordt adequaat gereageerd op vragen en verzoeken om even contact te hebben. Issues worden besproken en Dennis maakt er een plan van uitvoering van.
DvD-ICT
Pluk de Dag
Monique Vosmer
DvD-ICT neemt echt de tijd voor zijn klanten.
Hoe lang we al samenwerken met DvD-ICT zou ik niet kunnen zeggen, we zijn de tel kwijtgeraakt. Laten we zeggen dat ze inmiddels bij het meubilair horen!
furneds
Thuiszorg Matilda
Furneds Matilda
Bij DvD-ICT zit het echt in de service.
DvD-ICT staat altijd voor je klaar en komt direct wanneer je hulp nodig hebt. Je kunt hem altijd bereiken via WhatsApp, maar als het echt nodig is kun je ook gewoon bellen. Dat vind ik enorm belangrijk, dat hij snel beschikbaar is en altijd voor je klaar staat.
maurice
De Kartonfabriek
Maurice van Gool
Het is fijn om alle technische zaken onder één dak te kunnen regelen.
Zo regelt DvD-ICT nu mobiele werkplekken voor ons. Als iets niet werkt, of we hebben ergens een probleem mee, dan kunnen we Dennis altijd bellen. Hij staat dan snel voor je klaar.
andrew-neel-QLqNalPe0RA-unsplash-2048x1727
AndersWerkt